REKLAMA NA MOIM BLOGU GDYNI NIERUCHOMOŚCI.

Loading

Autorytety Remax o sile opinii w nieruchomościach.

Budowanie bloga jest trudniejsze niż budowanie nieruchomości.

Blog jest zawsze w budowie jak statek w konserwacji. Kup post teraz!

Budujesz w Gdyni mieszkania i lokale użytkowe a twoje Social Media nie robią virali? Za wolno się sprzedają? Nie dziwne. Kontent o nieruchomościach jest najtrudniejszym w sieci. Po drugie w Gdyni trwa 100 budów, a ile w całym trójmieście. Zrobię zasięgi i przekonam poszukującego za ciebie. Wykorzystaj potencjał pierwszego oraz jedynego bloga opiniotwórczego o nieruchomościach w Polsce w Gdyni. Opinia może być dobra albo zła. Prawdziwa opinia sprzedaje, a widownia docenia szczerość. Działa to tak samo, jak dobry opis na Allegro.

Moje posty sprzedażowe dzielę na trzy produkty:

Czego oczekujesz na Allegro jak kupujesz: laptop, myszkę, smartfon? Opinię!

Tylko opinia sprzedaje.

Piszę opinie o nieruchomościach Gdyni, tylko o takich w których sam bym mógł zamieszkać.

Czy chcesz, czy nie jestem z tobą w Google obok ciebie.

Zrób razem viralową sprzedaż.

Mój post: „Zajawka”
Powiadomienie.
Mój post: „Klient”
Zaangażowanie.
Mój post: „Mieszkaniec”
Polecenie.
Cena: Za darmo.Cena: 11 000 zł/netto.Cena: 36 000 zł/netto + koszty;

*Fotograf, dron, montażysta okraszone moim komentarzem.
Co możesz oczekiwać?Co możesz oczekiwać?Co możesz oczekiwać?
TYTUŁ Z ADRESEM.TYTUŁ Z ADRESEM + ZALETA.TYTUŁ Z ADRESEM + ZALETA + KCIUK W GÓRĘ.

*Jeśli inwestycja podoba mi się.
Moje 10 zdań.
Kilka wizualizacji.
Moje 10 akapitów po 10 zdań
+ 10 opisanych wizualizacji.
Moje 10 akapitów po 10 zdań
+ 10 opisanych wizualizacji.
1) NAZWA BUDOWY – O lokalizacji i dla kogo to?1) NAZWA BUDOWY – O lokalizacji i dla kogo to?
2) NAZWA BUDOWY – O deweloperze.2) NAZWA BUDOWY – O deweloperze.
*Wspomnę o twoich realizacjach w Gdyni lub w Polsce.
3) NAZWA BUDOWY – O architekturze i architekcie.3) NAZWA BUDOWY – O architekturze i architekcie.
4) NAZWA BUDOWY – O cenie mieszkań i metrażach.4) NAZWA BUDOWY – O cenie mieszkań i metrażach.
5) NAZWA BUDOWY – Szukam najlepszego mieszkania.5) NAZWA BUDOWY – Szukam najlepszego mieszkania.
*Znajdę trzy.
6) NAZWA BUDOWY – O częściach wspólnych.6) NAZWA BUDOWY – O częściach wspólnych.
7) NAZWA BUDOWY – O lokalach użytkowych.7) NAZWA BUDOWY – O lokalach użytkowych.
8) NAZWA BUDOWY – Ciekawostki.8) NAZWA BUDOWY – Ciekawostki.
9) NAZWA BUDOWY – Moja opinia.9) NAZWA BUDOWY – Moja opinia.
10) NAZWA BUDOWY – Twoja opinia.
*Czytelników mojego bloga.
10) NAZWA BUDOWY – Twoja opinia.
*Czytelników mojego bloga.
11) NAZWA BUDOWY – Dziennik budowy.

*Moja jedna wizyta raz w miesiącu z relacją na blogu + w moich Social Media buduje i sprzedaje najlepiej.
Odsyłam do konkurencyjnych budów w dzielnicy lub okolicy: rynek pierwotny i wtórny.Nie odsyłam do konkurencyjnych budów.Nie odsyłam do konkurencyjnych budów.
Link do twojej strony sprzedażowej.Link do twojej strony sprzedażowej z poleceniem rabatu na hasło: Michał Gdyński.
Komentarze: Nie ingeruję. Przychylne lub nie.Komentarze: Odpowiadam na blogu.Komentarze: Odpowiadam i uzasadniam na blogu i w Social Media moich i twoich.
Tabla poglądowa.

Pomoc w podjęciu decyzji we współpracy ze mną.

  1. Ty, wynajmujesz drogą agencję PR, która pisze suchary o twojej inwestycji.
  2. Ja, mam Blog i szczerą rosnącą społeczność z każdą nową budową.
Gdynia reklama
Post: 5 000 wyświetleń – Gdynia Polsat Arena.
Post: 10 000 wyświetleń – Gdynia Stadion Miejski.
Post: 50 000 wyświetleń – Warszawa Stadion Narodowy.
Post: 100 000 wyświetleń – Festiwal na otwartym powietrzu.
Tak masz patrzeć na zasięgi Internetu i Social Media.

Jest pytanie: Czy Social Media, np. Facebook tnie zasięgi? Nie! Nie tnie. Sam je dopala. Jeśli robisz po 1000 odsłon organicznych na post oznacza to trzy rzeczy:

  1. Nie potrafisz pisać ciekawie. Widzą cię jako kłamcę.
  2. Nie potrafisz wybrać właściwego zdjęcia/wizualizacji. Widzą cię jako oszusta.
  3. Nie jesteś autorytetem a nawet ekspertem. Widzą cię jako sprzedawcę.

Przykład musi być: Ogromna nowa budowa (1600 nowych mieszkań) w małej dzielnicy Gdynia Leszczynki. Lokalna grupa na Facebooku liczy zaledwie 2000 mieszkańców). Mój post w 48h zrobił ponad 150 000 odsłon organicznych i udostępniłem go, tytko w tej grupie. Stał się wiralem w Polsce i podzielił opinie na dwie strony: Za i Przeciw. Odpowiedziałem na 100 komentarzy. Że jestem ZA i podałem za każdym razem inny argument. Zrozum, że nie Achh, Ochh sprzedają nieruchomości, ale jej wady. Daj szczerość i zostaw szukającym kreatywność. Tylko z tego postu sprzedałem kilka mieszkań w tydzień.

Gdynia nieruchomości reklama, nowe mieszkania w Gdyni.
Mój najnowszy post reklamy nowych mieszkań w Gdyni jest najlepszą reklamą twojej nieruchomości.

Zrozum jak działa Internet:

  1. Każda nowa budowa ma wady i zalety.
  2. Ty, na stronie inwestycji możesz pokazać tylko zalety.
  3. Ja, pokazuję wady i bronię ich jak zalet.
  4. Twój link (TWOJA BUDOWA – Sprzedaż) w Google jest pierwszy.
  5. Mój link (TWOJA BUDOWA – Moja opinia) w Google jest drugi-piąty.

Dam ci:

  1. Wsparcie w Internecie. Ten drugi link.
  2. Popularność. Crossujemy się.
  3. Moją opinię. Tylko opinia sprzedaje.

KUP TERAZ!

Kontakt ze mną.